Обичам те аз искам да извикам


да чуят всички на света


да знаят колко те обичам


и как без тебе съм без душа.


Обичам те крещят в мене думи


и чувствата бушуват кат вулкан


събудил се и искащ да изригне


пред всички за да видят че е там.


Обичам те,


аз искам да го знаеш


за мен си всичко на света


и нищо, никои няма да обърне


таз луда обич в гроб на любовта.


Обичам те защото си различен


до мен си в болка и тъга


до мен си и когато те обичам


и в ласки се отдаваме в нощта.


Обичам те защото ти си Ангел


и името подхожда ти дори.


Обичам те ... защото те обичам


обичам те, и в радост и в тъга.


Снимки тук качи,на всички приятели ги покажи.
Където и да ходим апарата е наш верен другар...

Моята голяма любов...

Моята голяма любов...
Powered By Blogger
Предоставено от Blogger.

My big love!!!

My big love!!!

Ангел или Дявол

Ангел или Дявол

Sponsors

Maukie - the virtual cat